miercuri, 12 decembrie 2007

creta si tehno-relatiile

"În ce masura comunicarea in PowerPoint, prin SMS-uri sau pe skype (pentru a le mentiona doar pe cele mai banale, care au intrat si in cotidianul generatiei mele) inseamna o schimbare in natura comunicarii – si, in consecinta, o modificare a insesi psihologiei profunde a partenerilor de comunicare. Sociologii vorbesc deja de mult timp despre tehno-relatii pentru a defini relatiile care se creeaza intre acesti participanti la noua sfera a comunicarii!

Intors in tara, la catedra, am gasit o tabla lucioasa si am cautat niste creta. Dupa ceva vreme am descoperit intr-un colt citeva cioburi de cretă cilindrica si scorţoasa si un burete uscat precum desertul Saharei. Am incercat sa scriu niste nume de autori la tabla. Studentii s-au uitat neincrezatori. Iar creta a refuzat cu obstinatie sa lase urme pe tabla."

Fragment din articolul "Moartea cretei" - Vintila Mihailescu (Dilema Veche)

http://www.dilemaveche.ro/index.php?nr=200&cmd=articol&id=7204

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu