luni, 26 noiembrie 2007

Ziua mea este...


Ziua mea este o peticeala de momente. Ziua mea nu are ore, nu are activitati, nu are perioade. Are doar momente, se traieste sacadat, cu protagonistul setat sa orbecaie habauc-nauc 24 de ore pe pilot-automat. Ziua mea nu curge, nu stie de orele moi ale lui Dali, cele care se preling lenes si firesc in tablou ci este un ghiveci de frunzareli, improvizari, zor, franjuri, impiedicari si se desfasoara (cu o cronologie aproximativa) astfel:

mail, offline, wall message, ciocanit la usa, pus bilet pe usa,

discutii, suete, trancaneli, activitati de grup,

imi-imprumuti-si-mie-un-pic-fohn/paine/furculita/marker/
reader/parola de jstor

feedback, sfat, dezbatere, argument, confesiune, parere, glumita, atitudine, gest, compliment, dichis

batai in usa, apasat butoane la lift

aratat card, abonament, permis,

deschis dulap, inchis dulap, bon de garderoba,

pelerinaj dus-intors cu tava de cantina, bagat monede in automat, asteptat ding-ul cuptorului cu microunde

introdus parole, scris coduri, numele de domnisoara al mamei, cum il chema pe primul animal de casa, groupwise web access,

cafea la cutie, cafea la cana, cafea la lounge, ceai negru, ceai verde si ceai de tei

citit numere pe usi, numarat etaje, cautat pagini, incercat pixuri, pus semne,

infasurat esarfa, zornait cerceii, curatat ochelarii, masat santul de la radacina nasului, mutat inelul de pe un deget pe altul

tigara dupa curs, tigara dupa masa, tigara dupa biblioteca, tigara dupa..

Si tam-nesam am reusit sa racesc, ceea ce inseamna o portie neprevazuta de:
stranut, pastile de cap, paracetamolsinus, zornait lingurita cu miere in ceai, dres glasul, imprastiat servetele prin buzunare.

Si sosetele nu mi se mai asorteaza niciodata in ultimul timp cu cerceii, cu pixul si cu geanta, ceea ce e semn rau si face totul sa para si mai fragmentat, mai sacaitor si mai inutil.

Daca ziua mea ar trebui sa se auda, ar suna cam asa (Kid Koala - Skanky Panky):



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu