vineri, 23 noiembrie 2007

Atentie, se inchid usile. Urmeaza statia Pillango Utca, cu peronul pe partea dreapta.



Cuptorul cu microunde a facut ding si chelnerita Ildiko mi-a intins portia (re-re)incalzita de pui cu ananas. Am o jumatate de ora libera in care m-am repezit pentru pranz la fast-food-ul chinezesc din colt. Pentru ca ma simt vinovata pentru timpul irosit mancand, imi revad in acelasi timp vocabularul de la ultimul curs de germana. Suedezii de la Koop imi fac muzica in urechi via mp3 player-ul meu madeinitaly.

Am capul inca mare si greu de la petrecerea de Thanksgiving de ieri noapte de la Kristen, unde curcanul a fost stropit cu prea multa sangria, whisky si rakija. Sunt pe fuga, mereu pe fuga, trebuie sa termin toate treburile pana diseara, in speranta ca ma asteapta o seara tihnita in camin, cu vizionare de film (azi va fi o bucata de Kieslowski, probabil Rouge) si un ceai Earl Grey cu amicul meu belgian.

Pe masa in fata mea, intre sosul de soia si esarfa perugiana a lui Bogdan, stau trufas in asteptare urmatoarele mele lecturi: o carte recomandata de proful meu luxemburghez de Istoria nationalismului in fosta Iugoslavie si bibliografia de la cursul de psiho-sociologie, pe numele sau intreg

Nationalism, National Identity, National Feeling.

Cartea se cheama Balkan Babel.

Sunt in Budapesta.

Kérem vigyazzának az ajtók záródnak. A Pillango utca Következik!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu