marți, 27 noiembrie 2007

oda buzunarelor


astazi am foarte multe buzunare pe mine. le-am numarat: sint 9. ori de cite ori plec pe teren citeva zile - fie si numai 2 - iau cu mine haine in care sa pot adaposti ci mai multe nimicuri necesare. e drept, inca nu am descoperit arta folosirii lor cit mai rationala, de multe ori devine o corvoada sa gasesc ceva intr-un interval atit de scurt incit sa nu transpir de nervi. dar viata mea fara buzunarele in care sa imi adaposesc mainile, fie si ca sa tin la distanta pe cineva in autobuz sau metrou, fara buzunarele-surpriza in care gasesti de la sume mari de bani, la numere de telefon sau adrese de mail foarte importante, bilete de tren sau de avion bune de decontat pe ultima suta de metri, exact cind credeai ca o sa te ruinezi platind din buzunarul tau , ar fi un cosmar infinit.


ps despre fermoare, nasturi, sireturi... cit de curind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu