sâmbătă, 24 noiembrie 2007

baloane



Cind am iesit din incinta targului de carte (Gaudeamus) aveam in minte un singur lucru: sa caut un 335 sau 330 care sa ma duca urgent acasa ca sa dorm infinit. autobuzul a venit relativ repede. gerul a reusit in intervalul asta sa ma mai trezeasca putin din motaiala verticala. in autobuz o mare de baloane albastre pe care grupul de elevi adusi cu clasa la festival le agitau neincetat. la un calcul aproximativ baloanele ocupau cam 1/6 din aerul respirabil cuprins intre peretii autobuzului. tot binele pe care mi-l facuse gerul mi l-a luat inapoi acest calcul. am coborit sa-mi revin. mi-au trecut prin fata cohorte de oameni infruptindu-se din baloanele promotionale de la toate evenimentele de peste an. la Sibiu i-am vazut pe oameni inghesuindu-se la baloane branduite si plecind apoi cu prada cu un zimbet de vinator satisfacut. sute sau de alveole colorate umplute cu aer iau drumul cutiilor domestice in care sint puse in vaza sau atirnate ingenios linga perdea. unele se sparg in citeva zile, altele ramin fixate in suport pina incep sa se zbirceasca. le stim cu toti, sint baloanele noastre de fiecare weekend, de fiecare iesire la McDo, de fiecare revelion sau campanie electorala. si totusi e un mister de unde au aparut si incotro se duc... fisssssss (foto by pillango)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu