joi, 9 octombrie 2008

recviem pentru veverita din kiseleff

erata la postarea anterioara: veverita din kiseleff nu mai e. am gasit-o azi dimineata, strivita de o masina pe bulevard. se intorcea probabil dintr-o vizita la ambasada peru, de pe partea cealalta. acum nu mai am dileme, bucurestiul e exact ce stiam eu ca e: o masina de tocat viata. probabil si cocosul de la intercontinental s-a sinucis din cauza stresului si ciripiturile din autobuz s-au blocat in cd playerul chinezesc al soferului.

2 comentarii:

  1. sint intru totul de acord cu bucurestiul omnifag. drept dovada, acum 4 zile era sa-mi cada in cap un porumbel mort. nu stiu exact de ce ajunsese in starea asta, a cazut de pe un acoperis. cat despre cocosul de la universitate, nici eu nu l-am mai auzit de muuuulta vreme, dar cred ca motivul se numeste ciorba/friptura. am avut la un moment dat niste vecini care capturau gugustiuci pentru ciulama, asa ca am experienta.

    RăspundețiȘtergere
  2. OMNIFAG! asta e cuvantul! ma intreb cat de satios e un copan de gugustiuc :(

    RăspundețiȘtergere