duminică, 26 octombrie 2008

nu

la MTR, in cadrul bienalei de arhitectura, e expusa instalatia lui stefan tuchila (la urma urmei o expozitie de fotografie mai iscusit pusa in scena) numita NU, cu subtitlul romanii vs. spatiul public. e o colectie de nu-uri locale (fotografiate de pe placute de genul 'nu parcati, aici parchez eu', 'nu calcati iarba, ca mai bine o sufocam noi cu un gard odios'), care ne arata prin cate guri ne alunga bucurestiul. asta imi aminteste cum un prieten pasionat de programare neurolingvistica incerca sa ma convinga mai demult cat de armonioasa ar fi relatia mea cu cei din jur daca as transforma fiecare negatie/critica/interdictie care imi populeaza dialogurile intr-o afirmatie sau o sugestie entuziasta. sunt convinsa ca la un moment dat am tipat la el sa NU ma mai sacaie cu asta, ceea ce a dovedit clar ca lectia nu functionase.

raspunsul lui stefan tuchila la incapatanarea bucurestiului, afisat pe ultimul perete al expozitiei, este BA DA.
http://www.archiphotos.com/nu/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu