miercuri, 22 octombrie 2008

oxigenul de dar nu se cauta la clorofila

Azi dimineata, in drum spre serviciu, mi-am scos capul din pasajul de la Aviatorilor, in timp ce imi indesam in geanta cartea-de-metrou si pranzul-de-serviciu (batonul cu seminte si branza fagaras) si m-am izbit cu privirea de un copac militant, care se rastea la mine dintr-o gura de plastic alb cu scris rosu: ‘Eu iti dau oxigenul!’

Initiativa ecologica m-a lasat cu gustul unui paradox (un gust mai degraba de plastic decat de scoarta de copac). Ideea este, presupun, de a personaliza mesteacanul de la Aviatorilor (si multi alti copaci de prin nodurile orasului), astfel incat sa vorbeasca precum un vecin cam tafnos, dar care iti da o cana de ulei cand ai nevoie.

I-as intreba insa pe tinerii ecologi (dar din pacate cred ca stiu deja raspunsul) daca benzile de plastic pe care le infasoara ei in jurul copacului sunt macar din plastic reciclat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu