miercuri, 8 octombrie 2008

pasaret

pentru ca inca din prima zi de facultate am pus piata universitatii intr-o vitrina cognitiva ca model pentru orice spatiu urban pe care l-am batut de atunci, am niste asteptari foarte clare despre ce tip de experiente as putea trai acolo. pentru ca sunt animal de oras, am o vitrina si mai bogata de clisee pentru un profil robot al lui 'la tara'. pentru ca sunt din orasul unde fug bucurestenii la ski si la brad, am primit inca de mica instructiuni clare despre miracolul vietii ariano-puriste de pe inaltimile rarefiate (sic).

dar ca sa nu pot dormi linistita cu certitudinile mele, recent am auzit un cocos cucurigind dintr-un balcon de langa intercontinental, acompaniind un blocaj de suv-uri si sirene din intersectie. luni am auzit pret de 3-4 statii triluri insistente de pasari intrand intr-un autobuz 104 prin difuzoare. iar in parcul kiseleff se arata din cand in cand o veverita (usor nevrotica, dupa parerea mea).

nu mai inteleg nimic. ma simt ca intr-o reclama la apa plata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu