sâmbătă, 26 aprilie 2008

sirma din gard ca un loc de joaca

azi am batut tot cartierul amintirilor din copilarie. terenul de joaca argilos dintre blocurile B 0 si C 0 de pe aleea stejarului are vizibil restrins, asfaltat si populat cu instalatii de joaca colorate si complicate. la jumatatea anilor 80 terenul de joaca argilos in care prietenii mei mai mari jucau fotbal si ping-pong era imprejmuit cu un gard de sirma. intr-unul din colturi sirma se lasase iar eu si sora-mea improvizasem un soi de hamac-balansoar in care ne petreceam dupa-amiezele pina rauseam sa ne jumulim bine tricourile in capetele rebele de sirma. intr-o zi a aparut la marginea gardului un domn cu salopeta albastra. avea in mina un patent si o surubelnita. a intins perfect sirma si in felul asta ne-a stricat hamacul. degeamaba am urlat la maica-mea sa ne scape de pacostea cu salopeta albastra. cele citeva tricouri pe care a trebuit sa le cirpeasca dupa ce ne balansam ore in sir in hamacul sirmos o faceau imuna la supararea noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu