marți, 1 aprilie 2008

INVENTAR!

Asta scria pe un print lipit pe usa de la intrarea in sediul Electrica - Piata Delfinul ieri dimineata cind m-am dus sa platesc ultima factura. Oricit am incercat n-am reusit sa imi fac alt scenariu decit cel in care functionarii numarau wati, sigurante fuzibile, metri de cablu etc. La sfarsitul anilor 80' la complexul comercial din satul bunicilor mei din Olt stateam minute in sir cu ochii lipiti de geamul pe care scria "inventar!" de preferinta cu pixul pe o bucata de carton, zgiindu-ma la personajele care zgirmau in cutiile de caramele, eugenii si bomboane pentru care batusem atita drum. Apoi ii vedeam pe responsabilii cu inventarul cum isi notau ceva cu pixul intr-un caiet cu coperta soioasa. Stateau mult inchisi acolo in magazinul cu miros dulce de rom si turta dulce. Atit de mult incit de cele mai multe ori renuntam si ma intorceam abia a doua zi sa-mi incleiez dintii in caramelele proaspat numarate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu