vineri, 7 martie 2008

the sleeping machines

noaptea trecuta, intre 1 si 2 eram in laundry room si asteptam ca masina sa-mi termine de spalat rufele. pentru ca mai aveam de stat cateva minute si pentru ca zgomotul masinii de spalat ma facea sa ma simt ca in tren (locatia somnurilor mele magice), m-am ghemuit pe o masa de langa si am atipit pentru jumatate din ciclul de clatire.

mai tarziu, in timp ce ii descriam vecinului meu aventura somnambula, mi-a scapat in povestire un ditamai freudian slip, atat de simplu ca ar face sa caste pe orice psihanalist amator: i-am spus ca am adormit 'near the sleeping machine'.

da, sunt insomniaca. si scaparea nu a facut decat sa-mi deschida calea catre o fantezie teribil de savuroasa pentru un om privat de somn bun si sanatos:

cum ar fi daca ar exista aceste sleeping machines? ar fi salvarea oricarui somn sifonat, patat, uzat sau decolorat. fiecare client ar putea opta pentru un ciclu de somn colorat, delicat, alb sau sintetic, cu program lung sau scurt. ar exista detergenti pentru scos petele negre de pe ganduri, pentru netezirea cutelor de stres. burghezii somnului vor tine sa adauge balsam pentru vise moi si pufoase.

limpezirea se va face dimineata, cu jeturi de soare racoros. uscarea, intre fereastra deschisa si aburii calzi ai cestii de cafea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu