vineri, 29 februarie 2008

viata ca un deadline

dormit-franjuri, in doua reprize mici, una 5.10-5.45 a.m. si cealalta 8-11 a.m. ieri dimineata trecusem un deadline, azi dimineata la 5.10, pe al doilea si intre cei doi franjuri de somn, pe al treilea.

o dimineata dubioasa in care nici cel mai piersicos nectar nu ma poate scapa de o greata existentiala generalizata. trezita cu gust de metal care parca imi picura direct de pe creier pe limba. citesc nauca cerintele pentru deadline-ul 4 al ultimelor 30 de ore: aplicatia pentru research grant. 200 de euro maxim. de predat in persoana inainte de ora 4 p.m.

imi calculez ca un narcoman al somnului (cred ca asta s-ar chema morphoman) daca mai am timp de un nap rapid inainte de a ma apuca de scris la aplicatie.

nu am.

imi calculez apoi daca privarea de somn pentru inca 6 ore face 200 de euro.

nu face.

fierea si cafelele de ieri imi danseaza in esofag. pielea e brazdata de cutele unui somn nenorocit. ventilatorul laptopul bazaie dement.

trag brusc aer in piept si ochii mi se dezlipesc cu zgomot, in sincron cu alveolele plamanilor. vad sticla plina de amprente a ochelarilor si mi se pare ca am capul intr-o cusca de plexiglas. incep sa citesc.

Project descriptions must be clear and well-designed, including strongly supported theories and reasonable budgets.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu