vineri, 29 februarie 2008

cu ukulele-le gonind printre slagare



aveam vreo 10 ani sa zicem si visam (cumva macho) sa invat sa cint la chitara. si chitara vecinilor mei mi se parea prea mare si, deci, incomoda. intr-o simbata seara, intr-un western al carui nume nu mi-l amintesc am vazut un ukulele. asta ar fi fost solutia ideala. dar la nici un magazin specializat din rm. valcea si din tara n-am gasit ukulele. era si el un obiect inscris in lista lunga a penuriei anilor 80... ma gindesc, pe de alta parte, ca "noi in anul 2000" sau "soarele si pionierii" acompaniate de o orchestra de ukulele ar fi sunat prea subversiv.

2 comentarii:

  1. sunt Claudiu din Targoviste si va rog sa-mi trimiteti si mie cate ceva despre melodia "Marrakesh" cantata de total necunoscuta(pt mine) formatie Capuccino.Imi place f mult pt ca este melodia copilariei mele. Se asculta la greu prin 1980-1981. N-am gasit nimic nici pe Wikipedia despre aceasta formatie...

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu ca nu are legatura cu piesa pusa in site...Am indraznit sa cer asa ceva ...Poate are cineva...Scrieti-mi pe e-mailul meu: petrisor_claudiu74@yahoo.com.
    Astept raspunsurile voastre...

    RăspundețiȘtergere