marți, 15 ianuarie 2008

lectii de plictiseala


ata pentru dinti, pila de unghii, forfecuta de lungime medie sint toate obiecte care, atunci cind te plictisesti, iti pot face viata mai frumoasa, sau - dimpotriva - un cosmar. in orice caz iti fac plictiseala suportabila. fiecare dintre ele pleca de la un soi de necesitate si se transforma pe nesimtite intr-un hobby. sint unul din oamenii care pierd zeci de minute in cautarea unei farime de carne fixate inexistent intre dintii din spatele mandibulei, ajusteaza unghiile proaspat taiate pina spre disparitia lor sau - si ma rau - isi corecteaza frizura poluata de citeva fire rebele de par si sfarseste prin a semana cu un star punk. mi-am dat seama de toate astea aseara cind am descoperit un servetel pentru sters lentile pe care, dupa ce mi-am curatat meticulos ochelarii, l-am folosit ca sa sterg o oglinda, monitorul laptopului si ecranul televizorului. daca nu s-ar fi uscat intre timp, probabil as fi sters cu el toate suprafete lucioase din camera...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu