joi, 17 ianuarie 2008

ahotic


robinetul a trecut de 100 de grade si din el a inceput sa se scurga cafea cit pentru o ceasca de espresso. am turnat lapte dintr-o sticluta pe care scria acetona si am decupat o lingurita de zahar dintr-un sapun verde-praz.
apoi am scos cu degetele (un obicei prost dar imposibil de luptat cu el) citeva visine de pe monitorul laptopului si le-am strecurat in buzunarul de la haina in care turnasem in prealabil suc de portocale si campari si in care mai topisem doi turturi proaspeti de le fereastra. in timpul asta doi crenvursti se rumeneau pe oglinda din baie alaturi de citeva felii subtiri de paine. pe fundul unui sertar al bibliotecii am gasit citeva bucati de ton in ulei pe care le-am cules cu un cutter si le-am presarat peste feliile de paine calda de pe oglinda. prin fereastra de la bucatarie farurile unei masini faceau ca pe toata strada sa fie dupa-amiaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu