vineri, 23 octombrie 2009

cum sa-ti cumperi un pulovar

un "3,14" dilematissim:

Fidel principiului sînt-prea-sărac-pentru-lucruri-ieftine, mi-am cumpărat din mall un pulovăr Made in China al cărui preţ decenţa mă împiedică să-l fac public. Ajuns acasă, mi-am aruncat un ochi pe eticheta cu instrucţiunile de întreţinere şi am citit:
„A se spăla manual în apă rece. A nu se înmuia. A se spăla, întors pe dos, cu articole de aceeaşi culoare. A nu se folosi aditivi. A nu se freca într-un singur loc. A nu se stoarce. A nu se usca la soare. A se usca la umbră, întors pe dos, aşezat pe o suprafaţă plană. A nu se călca”. După ce am citit toate aceste în trei limbi diferite, l-am împăturit (întors pe dos) şi l-am aşezat cu grijă pe raft (suprafaţă plană) în dulap (la umbră). Nu ştiu dacă o să-l şi îmbrac, dar dacă veniţi pe la mine şi insistaţi s-ar putea să vi-l arăt. (M. C.)

Un comentariu: