duminică, 1 iunie 2008

dupa-amiaza vaselor comunicante

azi am spalat pentru prima data haine intr-o spalatorie care functioneaza pe baza de jetoane. ideea imi repugna dar cum inca nu s-au inventat camere de hotel (de doua stele) cu tot cu masina de spalat am fost nevoit sa trec peste asta. ca sa poti pune in miscare masina de spalat imensa si argintie trebuie cumperi 3 jetoane. fiecare in valoare de 1 euro. pentru asta trebuie sa ai la dispozitie 3 fise de 1 euro pe care sa le introduci intr-un automat care scuipa jetoane. evident, nu aveam marunt. m-am vazut nevoit sa beau a 4-a cafea in ultimele 8 ore ca sa pot primi cele 3 fise de 1 euro. am coborit fericit in demisolul care adaposteste spalatoria. ultima fisa s-a blocat in automatul de jetoane. inventivitatea mi-a sugerat sa introduc inca o fisa ca sa o deblochez pe cealalta. in final am primit doua jetoane. in mod evident unul din ele imi prisosea. am incercat sa scap de el prin vinzare. n-am reusit: cuplu care a intrat cu doi saci de haine avea deja o colectie in buzunare. timp de 40 de minute mi-am batut capul cum sa scap de jeton. in final m-am sprijinit cu coatele pe masina de spalat care hurducaia ca un animal obosit si am inceput si urmaresc cum se derulau ultimele secunde pe monitorul care contorizeaza timpul. in cele din urma m-am salvat, in fata mea odihnea o lista aproape ilizibila de servicii ale spalatoriei, printre care si cel de uscare a hainelor in valoare de un jeton. mai trebuie sa spun ca urasc ideea prajirii hainelor in aceeasi masura in care urasc sa beau cafea ca sa le pot spala?

Un comentariu: