joi, 6 martie 2008

mohair, lana, angora, pulovar, crosetat


mi-e frica de hainele de iarna.

hainele de iarna scrasnesc daca esti imbratisata. lipesc parul pe obraz cand le imbraci. iti zgarie pielea de pe interiorul bratelor cat mergi cu autobuzul. si comploteaza sa muste electric orice nas sau buze care se apropie incarcate cu sarcina inversa de fortareata de mohair.
pana si denumirile scartaie in mintea mea sau ma sufoca. si imi aduc aminte intr-un mod dezagreabil de scoala generala (pe vremea mea se purtau pulovere lungi si largi cu colanti - numiti pe atunci iegari).
de aceea mi-am petrecut ultimele ierni in straturi multe de tricouri de bumbac. dar atunci cand mohairul se numeste casmir si e colorat astfel (http://www.pureknits.com/) parca primavara e mai aproape.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu