marți, 27 ianuarie 2009

punk destruction unit @ banca transilvania

nu tin minte ce s-a intamplat cu celelalte carduri ale mele cand au expirat, dar cardul transilvania va pati ceva foarte grav. cand l-am luat in primire pe inlocuitorul lui si am intrebat despre soarta celui vechi, o impecabila domnisoara bancherita - ochelari fini, coafura sic si unghiute manichiurate pana la perfectiune - dezvolta brusc o sclipire diabolica in coltul ochiului si ma intreaba aparte:

Il deteriorati dumneavoastra sau il aduceti sa-l deterioram noi?

4 comentarii:

  1. :-))) Mortal!!! Si n-ai facut declaratie sa asisti la actul diabolic? Sau dintr-o scilpire care o-ntrecea pe a d-soarei ai ales prima varianta...

    RăspundețiȘtergere
  2. haha, tre să facem o serie de poveşti cu bănci, şi io am o groază!

    ultima dintre ele o s-apară curând şi pe agspo, să nu te mai superi că nu se mişcă, na

    te pup bezmetique

    RăspundețiȘtergere
  3. delicios!!! am distrat tot birou'!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai mie la Raiffeisen mi l-au retinut sa-l distruga ei, iar la Transilvania mi s-a recomandat sa razui eventual parbrizul masinii, de gheata, dar nici macar pentru asta nu mai e bun

    RăspundețiȘtergere