luni, 15 decembrie 2008

vinul vanatorului din struguri de piersica

undeva in dreptul acvariului plin cu carnuri din supermarket, doua craciunite intind pe tavi de plastic pahare cu Vinul Vanatorului - Sauvignon Blanc. trec peste faptul ca in mintea mea imaginea vinatorului se asociaza stereotip cu vinul rosu, imi fac curaj si accept provocarea. in locul sauvignonu-lui blanc e un soi de sirop de sampanie angeli iar culoarea bate insistent spre rosé. incerc un protest printr-o grimasa simpatica. craciunita mi-l reteaza magic: "sauvignon blanc cu aroma de piersici!"

Un comentariu:

  1. una-i una si alta-i alta...

    am prins si eu o degustare la acelasi "produs"...dar eu am fost mai pe faza! pe tava scria intr-adevar 'vinul vanatorului', dar masa de sampling si paharele de plastic contineau, spre degustare, spumosul Afrodita de Piersici..

    cred ca ai fost furat de frumusetea craciunitelor, de nici n-ai fost atent la ceea ce ai degustat...:))))))

    RăspundețiȘtergere